Karşılıksız aşk daha nasıl anlatılabilirdi bilmiyorum. Yazarın kalemi kesinlikle farkını ortaya koymuş. Betimlemeler, uzun olmasına rağmen gayet net anlaşılabilen cümleler...
Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Ama okuduktan sonra bu kadar güzel sevilemeyeceginizi düşünüp, denk geldiginiz çağa lanet edebilirsiniz :)