Selam! Türk yazarların o kadar harika ötesi şeyler yazacağını düşünmem. Ama sanırım bu kitap düşündürdü. Kitap o kadar akıcıydı ki 3 günde bitirdim. Ve arkadaşlarım bile benim ısrarlarım sebebiyle aldılar. Konudan çok fazla bahsetmek istemiyorum. Tek diyebileceğim bu mükemmelliği okumanız gerek..