Puan vermedi·328 syf.··
Beğendi
·
2022 28. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2022 23:35
Yazarın ilk okuduğum kitabıydı ve çok ama çok severek okudum. Gerçekten farklı bir bakış açısı var mevzulara. İmkan olsa bütün kitabı alıntı yapardım. Kelimelerin anlamlarını ,onlarla anlatılmak istenenleri, batı özentiliğini anlatıyor. Ayrıca konulara eleştirisi olsa bile çözüm yolları da var. Keşke bütün liselerde okutulsa, akıcı ve anlaşılır bir dili var ve kitap kendini okutuyor sizin ekstra bir çaba göstermenize gerek yok.
Yön ve YolSavaş Ş. Barkçin · Ketebe Yayınları · 2020842 okunma
·
1.443 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hocam bende yazarın okuduğum ilk kitabı. Severek okudum, tespitlerinin çoğuna katılıyorum. Kısmet olursa diğer kitaplarını da okumak istiyorum. Olaylara yaklaşımı günümüzün moda tabiriyle yerli ve milli. 😂😂
Siyah Zambak
Gönderi Sahibi
Aynen öyle 😂😂