Karanlığın şehri
Normalde fantastik kitaplar okumayı çok fazla sevmiyorum ama bu kitabı okurken fazlasıyla keyif aldım ve kitabı 1 günde bitirdim . Yazarın dili ve kitabın akıcılığı mükemmel. Yazarın diğer kitaplarını da okudum fakat bu kitap yazarın ilk fantastik kitabı her ne kadar ilk olsada mükemmel yazılmış bir kitap . Yazarın başarlılarının devamını diliyorum ve fantastik - aşk severlere de öneriyorum