·686 syf.····Okunma: 09 Haziran 2022 21:56 Mükemmel bir serüvenin sonuna geldik. Ama sanırım bu son yeni bir başlangıcın habercisi. Bitişi ile beraber ikinci kitabın heycanı sardı. Umarım seri olarak devam eder. Gerçekten çok sürükleyici bir kitap. Fantastik severler kesinlikle okumalı. Yazarın oluşturduğu dünya ve karakterler muazzam anlatılmış. Okurken film izliyormuş gibi sahneler zihninizde canlanıyor. Sayın Bülent Ekşi kaleminize sağlık ve ikinci kitap için bizi çok bekletmeyin :) Saygılarımla.