8/10
·175 syf.··
2022 71. kitabı
Çok beğendim hem konusu hem anlatımı çok güzel. Ben hep yabancıların müslümanları dışardan nasıl tasvir ettiklerini merak etmisimdir. Bu kitapta uzun uzun bunu okudum. Ama bana çok dokunan yani devedikeninin koparılması oldu. Oysa ki kitapta onlarca insan öldü öldürüldü tutsak edildi ama bana devedikeni bitkisinin koparılması dokundu. Kendimi o bitkiye o kadar çok benzettim ki. Kitap çok güzel okumaniz dileğiyle.....
Hacı MuratLev Tolstoy · Ema Kitap · 201618,5bin okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.