Çok beğendim hem konusu hem anlatımı çok güzel. Ben hep yabancıların müslümanları dışardan nasıl tasvir ettiklerini merak etmisimdir. Bu kitapta uzun uzun bunu okudum. Ama bana çok dokunan yani devedikeninin koparılması oldu. Oysa ki kitapta onlarca insan öldü öldürüldü tutsak edildi ama bana devedikeni bitkisinin koparılması dokundu. Kendimi o bitkiye o kadar çok benzettim ki. Kitap çok güzel okumaniz dileğiyle.....