Nora, pişmanlıklarla dolu hayatını sonlandırmaya karar veriyor. İntihar ettikten sonra yaşamla ölüm arasında bir kütüphaneye gidiyor. Eğer farklı tercihler yapsaydı yaşayacağı hayatları deneyimlemeye başlıyor. Konusu oldukça ilgi çekici ve verdiği mesajlar da bir o kadar güzel bir kitaptı. Aslında yaşadığımız hayatın mükemmel olmasa da bize en çok uyan hayat olduğunu ve hayatımızdaki tüm olumsuzlukları çabalayarak açabileceğimizi anlatıyor. Dili sade ve akıcı, okuması kolay. Tek sorun yazar vermek istediği mesajı çok açık vermiş. Keşke biraz daha düşündürseydi.