Kitabı daha yeni bitirdim ve çok sinirliyim kitabın daha ilk başlarında zaten ayrılık var dedim daha 200 sayfa var hani araları iyi olur ama şahin beni delirtti . Bir insan hep mi yanlış kararlar alır ? Kafayı yedim gerçekten Şahini okurken.
Bu hikayede kim ne derse desin yana Gülşah oldu kız ailesinden kazık yedi durmadı bir de sevdiğinden yedi .
Kitaba rahat 2 saat ağlamışımdır.
Diyosanız ki erkek karakter saçma sapan şeyler yapsın kızı koruyorum adlı çalışma içinde sürekli terk etsin ve bol bol ağlayayım buyrun okuyun.