6/10
·324 syf.··
2022 41. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Haziran 2022 20:17
#tanıtımbülteni Her şeyin bütünüyle  kontrolden çıktığı ‘büyük kaos’ döneminden sonra, insanlık,  bambaşka bir düzen kurmuş,  Dünyanın sadece AN’ı değil, geçmişi, geleceği ve   zaman-boyut algısı bile  değiştirmeye başlamıştır. Bilinç değişiminin bir başka sonucu ise, Dünya üzerinde şimdiye kadar görülmeyen varlıkların, gezegenlerin, yolların ve boyutların da  görünür olmaya başlamasıdır. Tek Zaman’ın ana kahramanı Alin ve diğer karakterler seçilmiş insanlar değildir. Onlar da diğer herkes gibi zamanın ve mekanın değiştiği Dünyada, bu değişime destek olmak için elinden geleni yapan, yaşamlarının bu muazzam bölümüne tanıklık ettiğimiz sıradan Dünyalılardır. Her şey o kadar değişmiştir ki, alışık olduğunuz Dünyayı ve insanı tanıyamayacaksınız.  Zamanın içinde hareket eden Alin hem yeni Dünyayı gösterecek, hem de yolculuklarıyla geçmişteki Dünyayı bize hatırlatacak. Böylece nasıl bir Dünyada yaşamakta olduğumuzu da fark etmemizi sağlayacak. #yorum Yazardan ve hatta yayınevinden okuduğum ilk kitap.. O yüzden inceleme yaparken sanırım biraz daha dikkatli olmalıyım Yazarın akıcı bir dili anlaşılır bir kalemi var. Yazdıklarını sanki okumuyormuş da dinliyormuş gibi oluyorsunuz ve nedense imkansız gelmiyor yazdığı şeyler size. Sanki gerçekten olabilirmiş gibi.. Paragraflar arasında hakikaten böyle olsa aslında ne güzel olur diyorsunuz sürekli. Pek çoğumuzun dünyayı daha güzel bir hale getirmek için ortadan kalkması gerektiğini düşündüğümüz şeyleri kalemiyle ortadan kaldırmış ve sonrasında büyülü bir Dünya yaratmış. Keşke mümkün olsa .. Yayınevine gelince. Imla hataları olmayan gayet güzel hazırlanmış bir kitap. Ancak söylemeden geçmek istemediğim şey, yazı puntosu. Ben kendi adima fazla büyük punto kullanılan kitapları okumaktan keyif almıyorum. Normal bir boyut kullanılsa yarı sayfa sayısına düşerdi kitap. Dediğim gibi bana keyif vermeyen bir durum . Bunun dışında yazarın yeni dünyayı betimlemek için detaylara fazlasıyla yer vermesi bir yerden sonra yormaya başladı beni. Ilk başlarda hoşuma gittiği halde bir yerden sonra yorulmaya başladım. Biraz daha heyecan isterdim bu detaylar yerine. Yanlış anlaşılmamak adına şunu söylemeliyim. Muhtemelen yazar bunu insanların içindeki o ben merkezcilik ortadan kalktığı zaman doğanın bizlere nasıl güzellikler sunacağını bereketini bizlere nasıl göstereceğini anlatmak için yapmış ancak bana fazla geldi. Neleri unuttuğumuzu,yaşadıklarımızın aslında ne kadar katlanılmaz şeyler olduğunu çok güzel anlatmış . Alıcısına muhabbetle
Tek ZamanSemra Aksoy · İkinci Adam Yayınları · 046 okunma
·
163 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.