·495 syf.····Okunma: 17 Haziran 2022 00:02 Merhaba Arkadaşlar;
Reşat Nuri Güntekin eserlerini okumak ayrı bir zevk. Duygusal ve içten bir eserini daha okudum. Geçmişin insanları, düşünceleri , sıcaklığı cidden çok iyi ve bu duygular kitapta çok iyi anlatılmış. Severek okudum tavsiye ederim...
Kitapla Kalın