Çok sürükleyici bir kitap. İlk başladığımda önlüyoruz dedim bizim olay neresi bize neler anlatılıyor :D. Ama Haluk hoca sonradan öyle bir topluyor ki dağıttıklarını her şey yerli yerine oturuyor. Kitap hem bilgilendirici hem de sürükleyici bir öykü gibi. Özellikle sonlara doğru polisiye okuyormuşum gibi acaba ne olacak diye soluksuz okudum. Yalnız bu kısım için bile okunurken diğer kısımlar cabası.