·720 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2022 14:12 Beklentilerimin biraz altında bir kitaptı. İlk kitabı çok sevdim. Her şey yeni yeni oturuyordu ve konusu, karakterleri, yazım dili oldukça güzeldi. Fakat ikinci kitabı artık sıkmaya başladı çünkü aynı şeyler tekrar tekrar yaşanıp duruyordu. Sürekli aynı şeylere değinilmiş ve kitap gereksiz uzatılmıştı bence. Sırf bitirmiş olmak için okudum ve ne zaman bitecek diye sayfaları sayıyordum. Yani genel olarak ele alırsak güzel bir kitaptı fakat olmasa da olurdu. Konusundan bahsedecek olursak; Lal, Işık, Bartu, Mutlu ve Yankı kimsesiz beş çocuk. Hayatları boyunca birbirlerinden başka kimseye sahip olmamışlar ve hepsinin travmatik geçmişleri var. Bu beş çocuk Önder adlı bir iş adamı tarafından toplanıyor ve Sokak Nöbetçileri adı altında kardeş gibi yetiştiriliyor. Karşılığında da Önder için çalışıyorlar. Bir gün Helin adında, tıpkı Sokak Nöbetçileri gibi kimsesiz ve travmatik bir geçmişe sahip olan bir kız Ekip adındaki bir düşman grup tarafından Sokak Nöbetçileri'ne ajan olarak gönderiliyor. Kitap Helin'in Sokak Nöbetçileri'ne bağlanmasını ve onlarla ilişkisini ele alıyor.