Bu kitabı 3 yıl önce okumuştum ve
Uzun süre etkisinden çıkmamıştım. Geçenlerde rafta yine gözüme çarptı ve tekrar okudum öncelikle kitap harikaaa filler hakkında bilgi vermesi jennanın annesi için çabası duyguları hisleri güzel Bi şekilde yansıtılmış küçük Bi kızın annesini arayışının ve bebekken ölmesine rağmen ona olan bağı tek bir anıyı hatırlamak için bile verdiği çaba... Sevdiklerimiz için elimizden gelenin fazlasını yapmayı bazen onların uğruna her şeyi ortaya koyabileceğimizin göstergesi kısacası okuduğum ilk jodi picoult kitabını çok beğendim . Ayrıca kitabın sonu fena ters köşe günlerce düşünsem aklıma gelmezdi. Tek eksik yanı bazı kısımlarda mekan kopukluğu olabiliyor olaylar iyi bağdaştırılamamış , dikkatli okumak lazım :)