"Geceye Uyananlar" yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Bu kitapta bambaşka bir tarz gördüm. İlki kadar çarpıcı gelmedi sanırım ya da henüz konuyu sindiremedim. Zira son derece değişik geldi.
Edebi yönden tabii ki tatmin edici konu bakımındansa yazarın bir "deneme" yaptığını düşünüyorum. Galiba sevdim.