·336 syf.····Okunma: 29 Haziran 2022 17:49 Kitabın konusu, kurgusu iyiydi fakat üslup ve anlatım biçimi yüzünden okurken biraz sıktı. Kitapta betimlemeler az olduğu için bazı yerleri okurken hayal etmekte zorlandım. Olaylar karmaşık değildi gayet sade, basit ve akıcı bir dille yazılmıştı ve bir diğer husus ta -internette gördüğüm kadarıyla- sonunun abartıldığı kadar olmadığını farkettim yani bitirdikten sonra göz yaşlarına falan boğulmadım dediğim gibi konusu iyiydi ama yazarın kalemi daha kuvvetli olsaydı daha da iyi olabilirdi.