·169 syf.····Okunma: 29 Haziran 2022 18:03 Hayatın içindeki tüm gerçekler samimi ve sıcak bir dille anlatılmış. İnsanın kalbini ısıtıyor. Ömer ve Esra’nın hikayesinde inansın kalbi güm güm atıyor, İlyas ve Nermin gözlerimizi dolduruyor. Mükemmel bir kitaptı, hiç bitmesin istedim bir o kadar da sonunu iple çektim. Çok başarılı.