Biraz isyan
Herkese öncelikle,günaydınlar dilerim.Şuanlık bir zincir marketin elemanı olarak çalışmaktayım ve bu sayede birçok empati ve tecrübe oluşturdum, sadece sizde bir markete girdiğinizde müşteri sayılacağınız için size orda çalışan bir eleman olduğum için uyarmak istiyorum yaşadığım anılar; kasada olduğum sırada;algını aç biraz beynini geliştir diyen bir müşteri + ortak tavır olarak;hakaret,küçük görme,bağırmalar..vs +hahaha kadınsın sen ağır taşıyamazsın +boş insan burda çalışır tavrı +sana gülmeyi öğretmemi ister misin? +sen bu işi bilmiyorsun bırak not;bende ordaki elemanlara karşı daha yüksek empati kurmayı öğrendim ,bir şeyler kattım ve bundan zevk aldım iş arkadaşlarımdan; üni mezunu var,müzisyen var şimdi biraz tanıdınız boş diyebilir misiniz? siz ,bir kapağın sadece kapak tasarımına önem veriyormuşsunuz ya da veriyoruz ben sizin yerinize utanıyorum ve üzülüyorum. işçinizi böyle ezmeye devam ettiğiniz sürece nasıl birlik olucaz? nezaketin, saygının ve anlayışın bittiği toplumda nasıl bir ümit bekleyebilirim? benim kendi toplumuma karşı "hevesim" kalmadı sevgimde kalmadı, şimdiki eğer bugün markete gittiğinizde sabırsızca dünyayı kurtarıyorum tavrına girmeyin lütfen platonun dediği gibi nazik davranın çünkü kimin ne yaşadığını bilmiyoruz. şimdilik kendinize iyi bakın herkese teşekkür ederim. 🙏
1000Kitap
··1 alıntı·
4.624 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Günaydın 😊Dert etmeyin o fotosentezle beslenen mahlukâtları..inandığınız ve doğru bulduğunuz yolda devam edin , küçük çakıl taşlarının ayakkabınıza girmesine izin vermeyin , emeğinizin herdaim karşılık bulmaması gibi bir duygusuzluk , vurdumduymazlık ,enerjinizi yere çekmeye çalışan hodbesent cinslerin bu hayatta en büyük sınavınız olduğunu da sol üst cebinizden ayırmayın..unutmayın ki ; herkes kalbinin ekmeğini yer...
Melike görür
Gönderi Sahibi
Öncelikle,çok çok teşekkür ederim .bizimde kalbimizin ekmeğini yiyeceği günler gelicek ama umarım çakıl taşları daha fazla yolumuzu kesmez
İzin vermezseniz kesemezler 😊
Melike görür
Gönderi Sahibi
Ve lütfen insanın içi önemli sözünü söylemeyin bu kadar yalancı bir sözü bu işte daha iyi anladım.
Bende hayvan hastanesinde çalışırken gözlemlemiştim medeni olmak hoşgörü göstermek vb bunlar cinsiyet ve eğitim ile de pek alakalı değil aslında . İnsanın kendini ne kadar yetiştirdiği ne kadar geniş bakış açısı geliştirdigi ile alakalı kanisina vardım. Doğan Cüceloğlunun özellikle yaşlılar ile ilgili çok güzel bir tespiti var • Yaşlandıkça mendeburlaşan insanlar vardır hani. Mutsuzluklarının altında yatan sebep budur. Bir de bakar ki, yaşamında kendisi yok; içi bunu hisseder. Ona kızar, buna kızar ama aslında neye öfkelendiğini kendisi de bilmez. Avuçlarının arasından yaşanmadan akıp gitmiş, anlamsız, bomboş bir ömür…
Melike görür
Gönderi Sahibi
Valla yaşlılar trajikomik anlamlandırmıyorum yaşadığın bomboş bir ömürde halen sayfan açık ve kalem elinde güzel şeylerle doldurmak yerine kızmak öfkelenmek nefret kusmak anlamsızca
O kadar haklısınız ki hiçbir çalışma ortamında saygı yok empati yok iş yerinde orta yaşlı ve yaşlı insanlarla çok tartışmamız var sürekli ezmeye çalışıyorlar
Melike görür
Gönderi Sahibi
Evet göremicez kimsede görmicek