Çok güzel bir kitap psikoloji üzerine yazılmış bir kitap ben psikoloji ile alakalı bir kitap olduğundan dolayı biraz ön yargılıydım ama baya iyi tavsiyeler veriyorlar ve çoğu yerinde insana özgüven veren yerleri ve cümleleri var çok güzel herkese tavsiye ediyorum