·640 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2022 00:30 İlk kitap benim için kusursuzdu. Konusu, ters köşeleri, esprileri ile okurken gerçekten çok zevk aldım. Devam kitabını da çok beğendim fakat yer yer sıkıldım. Özellikle Poppy’ nin soruları ile doluydu bazı bölümler. Gerçi evreni daha iyi anlayabilmemiz açısından olduğunu düşünüyorum ama yine de sıkıldım. Onun dışında Poppy prense hemen güvenmedi ki haklıydı. Kitap planlar, yolculuklar, savaşlar etrafında döndü. Poppy’nin soyunu da düşündük düşündük ve kitabın sonunda öğrenebildik. Yazar Birleşme denilen ritüelden çok bahsetti ki zaten 4. Kitapta da bunun gerçekleşeceğini biliyoruz. Ama maalesef bu serinin kitapları ülkemizde çok geç çıkıyor.