100?
"Sana kızgın değilim, kırgın da... Bitmesi gerekiyormuş bitti, hepsi bu. Üzülmedim değil, hala canım nasıl yanıyor bilemezsin. Biliyorum ki böyle derin bir acının nedeni, tarifsiz bir mutluluğun bitmesiydi. Her şeye rağmen, hayatıma uğradığın için teşekkür ederim..."
Anket
··2 alıntı·
2.695 Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ASHES
Gönderi Sahibi
Eğer bu tutmazsa sinir krizi geçiririm yeter amk otu boku beğeniyorsunuz biraz da güzel şeyler beğenin
49 da kalmış
ASHES
Gönderi Sahibi
Puştlar işte 🤧
ASHES
Gönderi Sahibi
Amk şarj etmeyeceksen niye şarj aletisin ki sana boşuna mu para verdim ben şerefini siktiğim bu ne lan kaç gündür
ASHES
Gönderi Sahibi
Çok sıkıcısınız amk net bulunca buraya gireyim diyorum ama wattpad sizden daha eğlenceli 😒
ASHES
Gönderi Sahibi
Lan amk ben yatağımı toplamayayım diye yataktan kalkmıyorum gelmiş bana evleri süpür babaannene gidecepiz diyor bok süpürürüm amk tak fişi kendin süpür
ASHES
Gönderi Sahibi
Dm de tanıdığım tanımadığım herkese attım bi zahmet beğenin süs diye takip etmiyorum sizi
ASHES
Gönderi Sahibi
Beğenin diye yazmama gerek yok herhalde
Reklam
ASHES
Gönderi Sahibi
Instagram da ne kendi hesabıma ne de aden e giremiyorum bu sictigima bir işaret mi
ASHES
Gönderi Sahibi
instagram.com/reel/CfXLiAtqdy... Bu şey değil mi annem.