İN CİN
Öfke/Veda
@idil.altinok
@ikinciadamyayinevi
Aşk/Vefa ile duygularını ve anlatımını sevdiğim şairim @idil.altinok bu yoğunlukla devam edip o aşkın vedasını anlatmış...
Ve yine tek kelimeyle bayıldım.
Güneşe atıp yanmasını istediğiniz kişiyi anlatıyor. Aslında bir hikâyesi var bu şiir kitabının. Aşk da vefasızlığı, bunun acısının şiire yansıması var. Müziğimi açıp su gibi okudum. Kendim yazmışcasına.
Ön söz - Son söz şiirlerden de güzel.
"Kadının neyi seçeceği bilmecedir.
Sabır, öfke, sevgi?..."
"Yaşamak yüzleşmektir çünkü,korkaklık nefes alan ölüm. "
"Yok be gözüm!
Gönülsüzün gönlü yok."
"Gamsız!
Yârenini yaralamak yoktu vefada."
"Şimdi bir fetih lazım bana.
Coşku ve kışkırtmadan bağımsız,
Su yüzeyine çıkmak kadar basit.
Tekrarlardan uzak bir başlangıç,
Senin ruhsuzluğunu yenmiş.
İnkârlarına çiçek gibi gülümsemiş,
Zafersiz bir fetih lazım, örselenmemiş.
Göçe niyetlenmiş yalnız kırlangıç,
İntikamı cebinde kanayan yara,
Uçsa da uzağa, söz dinlemezmiş."
Geceye bir hikaye bırakıyorum aslında şiir ile anlatılan. Karakterin duygularını merakla bekliyorum yine...
Teşekkür ederim @idil.altinok , güzel kalbinizden öpüyorum.