Merhabalar.
Bu serinin ne kadar da öyle coşkulu bir konusu olmadığını düşünmeme rağmen kitaplar kendini okutuyor arkadaş.
Tabi bazı yerlere göz gezdirerek geçtim.
Sırf Orlando yüzünden ve yine meraktan Dayanılmaz'ı aldım.
Ve artık Luke ve Luz'u da merak ediyorum.
Onu da alacağım kaçışım yokmuş gibi hissediyorum.
Orlando'yu diğer kitaplarda okurken hiç böyle hayal etmemiştim.
Ne bekliyordum bilmiyorum ama beklediğimin bu Orlando olmadığından fazlasıyla eminim.
Konusuna gelince;
Orlando Hard aslında bir MacFadyen ama yıllar önce kız kardeşini ve babasını geride bırakıp kendini yeniden şekillendirmek için yollara düşmüş.
Araf adındaki bir Rock grubunun bateristi.
Yıllar sonra kardeşinin evleneceğini öğreniyor.
Cesaretini toplayıp Araf grubuyla Dover'e gidiyor.
Kız kardeşinin arkadaşı ise o sırada kabul gördüğü bir okuldan tutucu ailesine nasıl bahsedeceğini düşünürken Orlando ona istemeden de olsa tutunacak bir dal oluyor.