·432 syf.····Okunma: 09 Temmuz 2022 20:18 Herkese merhabalar. Kitabı gerçekten neredeyse hiç durmadan okudum çünkü çok akıcıydı ve sıkılmadım. Made serisinin ikinci kitabıydı ve kesinlikle ilk kitaptan çok daha iyiydi bunu çok net bir şekilde söyleyebilirim. Sadece bu kitap için değil genel anlamda seri cidden kafa dağıtmaya bire bir diyebilirim. Olay bakımından çok karmaşık değil ama çok akıcı ve bu da okutuyor. Zaten konu bakımından da aslında çok ilginç değil ama bu benim kesinlikle hoşuma gitti çünkü her zaman öyle tamamen ilginç kitaplara ihtiyaç yoktur. Kitabı tam zamanında okuduğumu düşünüyorum ve okuma düzenime de iyi geldiğini düşünüyorum. Erkek karakter mafya kurgusu olduğu düşünülürse bence gayet iyiydi. Okurken erkek karakteri sevdim. Belki en iyi erkek karakterler listeme giremez ama bu onu kötü bir karakter yapmaz. Eğer biraz sıkıldıysanız ve kitap okuma temponuz düştüyse ve bunu toparlamaya çalışıyorsanız tavsiye ederim. Herkese iyi okumalar.