·548 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2022 01:38 500. okuduğum kitap bir başyapıt olsun istedim. En çok yarıda bırakılan eserlerden biri olduğu , çok fazla isim olduğundan zor bir kitap diye bahsedilen yorumlardan dolayı okumayı ertelediğim bu eseri nihayet okudum. Gerçekten de isimler çok ama kitabın başından itibaren isimleri bir kağıda not ederseniz abartıldığı kadar karmaşık olmadiğını göreceksiniz. Ben çok severek okudum. Rus klasiklerinden bildiğimiz Çarlık rusyası sosyal yapıları, Napolyon dönemi fransa Rusya savaşı ve bu ortamdaki insanların duyguları, acıları, sevinçleri. Kitap önce sıkıcı gibi başlıyor ama içine girdikten sonra akıcılığı artarak devam ediyor. Okumayanlara keyifli okumalar.