göklerden bir kitap inse herhalde bu olurdu
bu beni ben yapan bir kitap gercekten muhtesem ününe hiçbir şey yaklaşamaz
elbet eksikleri ve sevemediğim yerleri oldu ama tamamı beraber bir muhteşemlik yaratıyor kitabı bu haliyle değil ayrı ayrı okumanızı öneririm bu haliyle kitap cok yıpranıyor ve tek seferde bitirme piskolojisi insanı yoruyor şahsen ben 4 aya yaydim dün bitirdim bu gün oldu hala kendime gelemedim duvarlara bakıyorum başka birsey okuyamıyor oynayamıyor izleyemiyorum sürekli kafamda o son gemi dolanıp duruyor o son söz beni alip götürüyor kitabı bitirmek bir zaferdi ama bitmiş olması bir kayıpt ben filmi izlemeden okudum ve bu bence gayet doğru bir karar oldu filmden sadece karakterlerin nasıl gozüktüğüne baktım oda nadiren.bence önce kitap sonra filmdir
insanoğlunun yarattığı muhteşemliklere bir örnektir okuyunuz .Sakın unutmayin daima umut vardır ve hüküm saati elbet gelecektir