10/10
·1026 syf.··
Beğendi
·
2022 14. kitabı
göklerden bir kitap inse herhalde bu olurdu bu beni ben yapan bir kitap gercekten muhtesem ününe hiçbir şey yaklaşamaz elbet eksikleri ve sevemediğim yerleri oldu ama tamamı beraber bir muhteşemlik yaratıyor kitabı bu haliyle değil ayrı ayrı okumanızı öneririm bu haliyle kitap cok yıpranıyor ve tek seferde bitirme piskolojisi insanı yoruyor şahsen ben 4 aya yaydim dün bitirdim bu gün oldu hala kendime gelemedim duvarlara bakıyorum başka birsey okuyamıyor oynayamıyor izleyemiyorum sürekli kafamda o son gemi dolanıp duruyor o son söz beni alip götürüyor kitabı bitirmek bir zaferdi ama bitmiş olması bir kayıpt ben filmi izlemeden okudum ve bu bence gayet doğru bir karar oldu filmden sadece karakterlerin nasıl gozüktüğüne baktım oda nadiren.bence önce kitap sonra filmdir insanoğlunun yarattığı muhteşemliklere bir örnektir okuyunuz .Sakın unutmayin daima umut vardır ve hüküm saati elbet gelecektir
Fantastik Edebiyat
Yüzüklerin Efendisi (Tek Cilt)J. R. R. Tolkien · Metis Yayınları · 20166,3bin okunma
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.