Çok sıkıcı bir kitap.
Çok fazla yazım hatası var. Çeviri kötü olduğu için kitap da cümle akışları çok kötü. Okuduğunu anlamak için bazen tekrar tekrar okumak zorunda kalabilirsiniz. Şahsi fikrim beğenmedim.
Yarının ToplumuGustave de Molinari · Liber Plus Yayınları · 201621 okunma