Kitaplari bazen kapaklarina gore alirim. Onun verdigi enerjiyi de severim. Ruhumun bozuk oldugu bir an resimle kendimi ozdeslestirerek sectigim bir kitapti:) bu kitaptan beklentim neydi bilemiyorum falat okuyunca pisman olmadim. Genc ve guzel bir kadinin adeta kimya labaratuarindan cikmiscasina kullandigi uyku haplari, depresif modu, eve kendini hapsederek aylarca uyumaya calismasi, uyku haplarinin yan etkileri ile yaptiklarini hatirlamamasi gibi ilginc bir olay orgusu islenmis. Ilgincti, hayatimda boyle bir kitap okumur muyum bir daha veya bu konu ile bir daha karsilasir miyim bilmem. Uyku uzerine bir kac gun dusunduren bir kitap oldu.