Çok Değerli Canım Arkadaşım kitabını bir solukta okudum . Hekimliğinin yanın da okulda da her zaman edebiyata olan yeteneğini büyük bir mutlulukla gururla takdir ederdik . Kitabınin çok daha fazla okurla buluşması temennilerim ile Canı gönülden tebrik ediyor nice güzel eserlere imza atacağını biliyorum. Ellerine emeğine kalemine yüreğine sağlık Esenlikler başarılar diliyorum