Kısa öykülerden oluşan bir kitap. Her bir öyküde hikayenin içine giriyorsunuz. Dostlar böyle yapar çünkü , puantiyeli plastik bir şemsiye ,kırk saniye ve pes isimli öyküler daha dikkat çekiciler. Her öykünün başındaki Pink Floyd şarkı sözleri de pek güzeller ve oykulerle bağlamlari oldukca güçlü. Netice de şarkıların hepsini Spotify da dinleme seçeneği de getirilmiş, guxel bir incelik olmuş. Benim okumam kesintili oldu biraz ama kitap aslında oldukça hızlı okunmaya müsait. İyi okumalar