·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2022 02:04 Yükte hafif, içerikte ağır bir kitap .Sade , yalın cümleler ...Oldukça iyi psikolojik, ruhsal çözümlemeler...Elime aldığım anda katil oldum diyebilirim, yazar çok iyi yakalıyor okuru, kime göre bana göre tabiki .Alzheimer demansı olmak nasıldır ?Gelecek ve geçmişi unutup anı yaşamak nasıldır? Düşündürüyor.Katilin kanlı ellerinden ziyade karışık ruhsal halllerine odaklandırıyor .Keyifli bir okuma serüveniydi.Kitabı okuyacak psikoloji sever okurlara iyi okumalar dilerim :)