z.

@ms_gron
Belki de ağlayarak yazdıklarımızı dalga geçerek okuyorlardı..
··1 alıntı·
567 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
olm bayılıyorum sana nxmznxmsnx
z.
Gönderi Sahibi
Bende sanaa
Ağlama lan beni de ağlatacann
z.
Gönderi Sahibi
Ğwmsşwmsld