z.
@ms_gron
Takip Et
Belki de ağlayarak yazdıklarımızı dalga geçerek okuyorlardı..
20 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
567 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
damla
olm bayılıyorum sana nxmznxmsnx
1
z.
Gönderi Sahibi
Bende sanaa
1
Gizle
`Berfin
Ağlama lan beni de ağlatacann
Önceki 6 yanıtı göster
z.
Gönderi Sahibi
Ğwmsşwmsld
Gizle