Puan vermedi·672 syf.··
2022 1. kitabı
Selamlarr. Direkt konuya giricem açıkçası uzatmaya çokta gerek yok. N.G. Kabal tekrardan bir kitap ile kendine kayran bıraktı resmen! Kitabın kalınlığı kessinlikle gözünüzü korkutmasın olayların işleyiş hızı tam dozundaydı olayların çokluğu ve yoğunluğu sebebiyle kitap biraz kalın duruyor. olayların çokluğu kesinlikle kitabın bir eksisi değil kafanızı bulandırmayacağına emin olabilirsiniz. Kitap gerçekten çoook sürükleyiciydi karakterler çok güzel yansıtılmıştı ve yaşanan olayları resmen yattığım yerden ben yaşadım. Sadece arada bir kaç mantık hatası ve tutarsızlık vardı ama bunlar kitabın mükemmel olduğu gerçeğini değiştirmez. Daha fazla Daren ve Nova sahnesi olsa çooook daha iyi olurdu. Kitaptan tek beklentim bu. Diğer beklentilerimi oldukça iyi karşıladı zaten. Okuyun okutun pişman olmazsınız askolarr. Son olarak okurların dikkat etmesi gerektiğini düşündüğüm önemli bir noktaya değinmek istiyorum. Yazarın okuduğunuz ilk eseri gerçekten çok önemli. Benim N.G. Kabalın okuduğum ilk kitabı saklambaçtı ve açıkçası o kitaptan sonra yazardan biraz soğumuş yazım tarzının pek bana hitap etmediğini düşünmeye başlamıştım ve uzun bir süre daha N.G. Kabalın kitaplarını okumadım. Lordlar ve Varisler kitabını okumayada geç kalmış olmamın tek sebebi tamamen bu ve şuan kitabı neden daha önce okumadığım için pişmanım. yazarın en sevilen eserinden okumaya başlamakta fayda var optumss <33
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma
·
152 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.