Benjamin ve Ben
Ayşe Ebru Tezcan
@dexyayınları
“İnsan başını yastığa koyduğunda yaptığı hatalardan vicdan azabı çektiği kadar insandır.”
.
İpek Slovenyaya Erasmus değişim programı ile gitmişti..Okulda tanıştığı yakışıklı Benjamin ile hayatı çekilmez bir hale geldi.
Başlarda birbirlerinden nefret ettiler…
Romaya yaptıkları tatil ile her şey değişti..
Ama onları bekleyen büyük bir sorun vardı…
Her zaman söylendiği gibi en büyük aşklar nefretle başlar sözüne örnek bir aşk hikayesi okuyacaksınız..
Vay be böyle aşklar var mı dedirtecek bir son sizi bekliyor..
Romantik kitapları seviyorsanız mutlaka okuyun derim ben çok beğendim …
.
“Bazı şeyler anlamsız geliyor,biliyorum.
Ama en anlamsız gelen cümleler aslında göründüğünden çok daha fazla şey anlatır.
Sadece onun görünmeyen kısmını görmek gerekiyor..