Gökkuşağını Geçmek (gibi)
🎵 Ansızın bir şeyler, başlar bir çığ gibi; Rüyalardan uyanmak, yuvarlanmak gibi. Bir sen’liğe karışmak, bir ben’liğe gülüşmek, Bir an’lığa dönüşmek... 🎵 Öyle bir duygu ki; inkar etmek gibi; Belki de gökkuşağını geçmek gibi. Öyle bir duygu ki; inanmak zor gibi, Belki de gökkuşağını geçmek gibi... 🎵 Seni böyle tanıdım, hiç’e hiç inanmadım, Yaşadım, sadece yaşadım... Umuda uyanmak, perdeyi yırtmak Yeniden inanmak mıydı; gökkuşağını geçmek? [ 👩‍🎨 Attila Atasoy; GÖKKUŞAĞINI GEÇMEK, şarkısı; 1989]
Müzik
··
89 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Bu şarkı sözünü/şiiri kafamda 30 Ağustos Zaferimiz ile ilişkilendirdim... 🤔 .
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı/m: #174489764 .