🎵
Ansızın bir şeyler, başlar bir çığ gibi;
Rüyalardan uyanmak, yuvarlanmak gibi.
Bir sen’liğe karışmak, bir ben’liğe gülüşmek,
Bir an’lığa dönüşmek...
🎵
Öyle bir duygu ki; inkar etmek gibi;
Belki de gökkuşağını geçmek gibi.
Öyle bir duygu ki; inanmak zor gibi,
Belki de gökkuşağını geçmek gibi...
🎵
Seni böyle tanıdım, hiç’e hiç inanmadım,
Yaşadım, sadece yaşadım...
Umuda uyanmak, perdeyi yırtmak
Yeniden inanmak mıydı; gökkuşağını geçmek?
[ 👩🎨 Attila Atasoy; GÖKKUŞAĞINI GEÇMEK, şarkısı; 1989]