Muhteşem bir kitap. Gönül rahatlığı ile herkese tavsiye edebilirim. Mahir ve Vildan ana karakterler. Ancak diğer karaterler de o denli güzel anlatılmışki, roman içinde roman okuyorsunuz sanki. Hiç sıkılmadan, hatta elimden düşüremeden okudum. Yazar o kadar güzel kurgulamış ki çoğu bölümünü çok hoşuma gittiği için birkaç kez okudum ve her seferinde aynı tadı aldım. Bir sonraki sayfada neler olacak diye heyecanla çevirdim. Yazarın diğer kitabını da merakla bekliyorum ve vazgeçmeyeceğim yazarım artık Emine Özel Summak tır. Hatta umarım birileri bu kitaptan haberdar olur da sinema ya da dizi yapar. Çok beğendim ve okuyan herkesin beğeneceğinden eminim.