·226 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ekim 2016 18:25 Her ne kadar çocuk kitabı reyonunda olsa da çocukların okuması için çok da uygun bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Aksine yetişkinler için çok farklı bakış açıları barındıran harika bir kitap olduğunu ve İngilizcesinin çok akıcı ve anlaşılır olmasından ötürü rahatça okunabilecek bir hikaye olduğunu söylemeliyim. Adı ne kadar garip olsa da anlatmak istediği öz bir o kadar güzel. Mutlaka okuyun, okutun. İngilizcesini pekiştirmek istediğini söyleyen herkese tavsiye ettiğim bir kitaptır.