·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2022 19:05 Çok uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı ve sonunda okudum. Ben de artık Ivan Lukov'a düşenler kervanındanım. Başta Jasmine'nin iç sesi ve aslında öyle düşünmemesine rağmen sürekli düşündüğünün aksi şeyler söylemesi beni biraz daraltsa da kitabı gerçekten sevdim. Jasmine'in karakter gelişimi güzeldi bence. Keşke çift bakış açısıyla yazılsaydı dediğim de oldu. Kitap gerçek bir slow burn, 500 sayfa bir kitabın bütün olayı son 5o-100 sayfaya sığdırılmıştı. Yani bunu göz önünde bulundurarak okuyun. Son sözdeki kısım çok tatlıydı keşke baştaki kısımlar biraz daha kısa tutulsaymış da bu aileyi okusaymışız dedirtti. Ben 8 verdim, 2 puanı baştaki kırmış olabilirim evet. Kitaptaki Aaron ve Ruby'nin de Sevgili Aaron diye bir kitabı var, ben Lukov'dan sonra temin ettiğim için ilk bunu okudum o sonraya kaldı ama o çiftten spoiler yemek istemeyenler önce onu okumalı. Ha spoiler sorun değil derseniz karışık da okuyabilirsiniz.