Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mayıs 2017 21:32 Lütfen bu kitabı sağlam psikolojiyle okuyun çünkü bir çocuğa yapilan bu kadar işkenceyi zulmu bünyeniz kaldırmayabilir. Gerçek bir hikaye anlatılmasaydı yazar çok fazla abartmış diyebilirdik. Yaşananların bu kadar ağır olması nerdeyse her sayfada ağlatıyor insanı. İnsanlığımızı kaybetmeyelim hala insan olduğumuzun bilincindeyken.....