·280 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2022 22:32 Kitabı okurken gülümsediğim çok yer oldu. Karakterlerin birbiriyle notlar üzerinden yazışması hoşuma gitti normalde çok fazla sevmeyeceğim halde yazar dozunda bıraktığı için not alışverişini sevdim. Kitabı okurken bir editörün gözünden bakmak keyifliydi. Keşke bu türde daha fazla kitap yazılsa da bende okusam.