Puan vermedi·240 syf.··
2022 32. kitabı
Erasmus değişim programına başvuran İpek ve en yakın arkadaşı Merve birlikte Polonya’ya gideceklerini düşünürlerken, İpek’in Slovenya’ya gideceğini öğrenince çok üzülürler. Fakat İpek kendini üzmeye kenara bırakıp yeni hayat, yeni arkadaşlıklar kuracağı için heyecan duymaya başlar ve yola çıkar. Gittiği ülke de yeni oda arkadaşı ile çok iyi anlaşıp okulun ilk günü herkesle tanışma yapılırken ise yaşadığı kötü bir olayla da tüm beklenmediği şeyler onu bulur ve hayatı gittikçe çekilmez olur. Tabi bu çekilmezliklerin arasına onunla sürekli uğraşan Benjamin’i de eklersek siz düşünün artık olanları… Benjamin… Elimde olsa kitabın içine dalıp üzerine saldırcam adamın. Böyle sinir bozucu bir insan olamaz. İpek’e yaşattıkları ise beni her sayfa geçtikçe cinnet geçirmeme neden oldu nerdeyse. Ben kabul etmiyorum. Bir insan farklı, kendi gibi değil diye ona psikolojik baskı uygulayamaz. Hele o öğretmen bozuntusu yok mu parçalayacaktım Yeri geldi İpek’e de kızdım yeri geldi gurur duydum. Türk kızı olmanın hakkını verdi Yazım dili bakımında hem akıcı hem de olay işleyişi çok iyiydi. Bahsettiği konular çoğu genç kızımızın başına gelen ve bunlara istemeden de olsa mecbur bırakılan şeyler. Verdiği mesajlar ve İpek’in güçlü duruşu ise ayrı güzeldi. Benim için farklı bir kitap oldu. Okumak isterseniz öneririm
1000Kitap
Benjamin ve BenAyşe Ebru Tezcan · DEX · 202234 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.