Yazar ile öykülerini okuduğum Sait Faik'te ismi geçince tanışmak istedim bu kitabıyla. Kitabı beğenenler vardır elbet fakat diğer kitaplarını okumamış olmama rağmen tanışma kitabınız olmasın derim.. Haddim olmayarak (belki de elimdeki tek kitabı olduğu için) beklentim karşılamadı diyebilirim ancak..