adını bilmediğimiz gazetelerde yayınlanmış makalelerde çok övünen ve çok reklamı yapılan bir kitabın okunmaması gerektiğini gösteren bir kitap-seri...bana ne kattığı tartışılır ama tam olarak ne yaptığını soracak olursanız zamanımı (ç)aldı diyebilirim....bu roman üçlemesinden sonra ara vereceğim fantastik-bilimkurgu okumaya...