·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Temmuz 2022 19:53 Okuyup okumamakta kararsız kaldığım kitaplardan biriydi sonunda okudum güzel bir anlatımı dili var olay örgüsü güzeldi sonu birazda olsa şaşırtıcıydı...Ebeveyn olmanin sadece var olmakla yetmeyeceğini çocukların içlerindeki boşluğu yalnızlığı başka sevgilerle doldurmaya çalıştığında ortaya çıkan durumları anlatan okunması gereken bir kitap..