8/10
·576 syf.··
2022 39. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Temmuz 2022 16:11
Seri içinde okuduğum en toksik ilişkiye sahip kitap buydu diyebilirim. Erkek karakterin bazi davranışlarını kesinlikle beğenmememe rağmen yazar bir şekilde kılıfını uydurduğu için bir şey diyemiyorsunuz. Yine de böyle mi olmalıydı Kesinlikle hayir. Her şeye rağmen erkek karakterin tüm o ben kötü adamım klişelerini tek bi kotyonok lafini duyunca yelkenleri suya indiriyoruz tıpkı Mila gibi. Zaten kitabi asil sevme sebebim ve puanimi yüksek tutma sebebim kadın karakterin masum ama zekice laf sokmalarinaydi. Tekrar okur muyum bilmiyorum seri icinde en sayko olanı Christian ama o bile böyle toksik değildi .Neyse forever Christian der susarim.
En Karanlık GünahDanielle Lori · Martı Yayınları · 20221,751 okunma
·
146 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.