Ya olduğun gibi görün,
Ya göründüğün gibi ol....
bu ifadenin bende uyandırdığı isimdir
AYŞIM OKUDAN. Onunla çıktığım "Kedibiyat" yolculuğum öyle keyifliydi ki. Okurken epey güldüm desem yalan olmaz. Okuru güldürürken düşündüren hayatı ve hayata bakışını paylaştığı, samimi, sımsıcak bir kitap tıpkı adı gibi "KEDİBİYAT" .
Bir avazda çok ama çok keyif alarak okuduğum güçlü bir KADININ AYŞIM OKUDAN'ın kaleminden onun izlerini taşıyor.
Tarafsızca belirtmek isterim ki;
Sımsıcak ve samimi bir dille kaleme alınmış "Kedibiyat" kitabını gönül rahatlığı ile tüm okurlara öneriyorum.
Biraz huzur ve keyif hepimizin hakkı değil mi sizce?
Ayşım OkudanKedibiyat