Puan vermedi·75 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2022 22:33 Tomris Uyar'la bir öğrencim sayesinde tanıştım. Bence herkes tarafından okunması gereken bir yazar. 'Aramızdaki Şey' Tomris Uyar'ın kırmızı odaklı hikayeleri. Her bir hikayenin içinde bir kırmızı bulacaksınız. Ve mutlaka kendinizden de bir şeyler... Hikayelerin her biri çok güzeldi, ama tabi ki bazıları beni daha fazla etkiledi. Mesela 'Lal'... Hikayeyi okurken aslında gördüğümüz ya da dinlediğimiz şeylere gösterdiğimiz tepkilerin tamamen ihtiyaçlarımızdan ya da içinde yaşadığımız hayatın üzerimizdeki etkilerinden kaynaklandığını bir kere daha anladım. Hikayeyi okurken ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Şimdiden keyifli okumalar :)