·187 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ağustos 2022 09:06 Ben bu tür kitaplarda dilden akiciliktan çok konunun gerçekliği beni etkiliyor. Bir kutu insanin bir insana nasıl olurda bu kadar işkence eder aklım almıyor. Koskoca dünyada neden bir birimizi sigdiramadik acaba. Ve bu vahşeti yapan toplumların şimdi çıkıp insan haklarından dem vurmasını aklım almıyor.
Yazar kitaba başlarken bir aciklamada bulunmuş. Kampta bulunan esirlerin adını yazmamış. Mesela Ebru Erduru yerine E.E.. kullanmış bunun gerekçesini şu şekilde açıklıyor. Eğer o dönemde eşi çocuğu annesi babası bir şekilde gidip dönmeyen var ise burda adını görüpde bu işkencelere maruz kalarak öldüğünü bilip uzulmesinler diye. Ama işkence eden Almanların adlarının gerçek olduğunu vurgulamış. Haaa birde burada yaşanan herşeyin gerçek olduğunu tavsiye ederim okumanızı. Zaten okurken ne dil ne sanat düşünüyorsunuz. İyi okumalar dilerim.