·240 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2022 20:04 20.yuzyilin önemli psikologlarından Alfred Adler'in kitabını insanı tanıma okumalarima bir katkı olması amacı ile okudum.Okudum ve insanı
tanımanın ne kadar zor olduğunu anladım.Adler şunu söylüyor insan çocukluktan itibaren o kadar farklı ortamlarda kaliyor ki sosyal çevre insana farklı bir kalıp veriyor.Dolayisi ile insanı tanımak o kadar kolay bir iş değil.Ancak yine de hepimiz sosyal varlıklar olarak birbirimizi tanımak anlamak zorundayız.
Bunun için de yapmamız gereken önyargisiz insanı tüm çevresi ve geçmişi ile birlikte değerlendirmeden hüküm vermemek olmalıdır.
dan