Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 05 Ağustos 2022 03:31 Hey allahım ya! Şu penny’e gıcık oldum Ne salak bir kız bu böyle.. Bu kadar da saf olamazsın ama! Colin’i seviyor ama dex ile beraber olabiliyor colin’nin karşısında .. Eğer seviyorsa çeker giderdi hiç birşey düşünmeden. Ah penny ah fazla safsın!
.
.
.Ah Ada neler yaşamış öyle. Nasıl bir acı bu… eşi ve minik kızının gözlerinin önünde can vermesi. Ama ah ada ah. İşinden ne eşine ne de ona çok ihtiyacı olan kızına vakit ayırabildi. Varsa yoksa işiydi… Hangimiz böyle yapmıyoruz ki? İşlerimizden sevdiklerimize vakit ayırmadığımız çoğu zamanlar.. Aslında en doğrusu her ikisine de gereken zamanı ayırmak. Varsın iş beklesin ama ya sevdiklerimiz? Zaman akıp gidiyor,ölüm diye birşey var.. lütfen sevdiklerinizin yanında olun. Ölüm ne zaman gelir bilinmez. Tıpkı james ve minik kızının keyifli bir tatilde ansızın ölmesi gibi :(