Gözde tüzün
@Gozde_61 · 3yıl
Takip Et
3/10
·
320 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 40. kitabı
Berbat. Tek kelimeyle berbat. Gerçekten çok merak ederek almıştım çünkü gerçekten çok övmüşlerdi ancak o kadar klişe ki. Konu güzel ama anlatım berbat, o kadar sıkılarak okudum ki.
Yıldızların Laneti
Sena Nur Işık · İndigo Kitap · 2021
1,735 okunma
9 beğeni
·
185 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap